cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki ne kadar kazançta vergi veriliyor ? Ayrıca vergi vermek istesek nereye verecez , nereye gidecez ? kimle konışacaz ? Nereye başvurcaz ? Bunları bilmiyoruz ki vergi verelim.
Emin değilim ama asgari ücretin belirli bir miktarının altındaki kazanç için veri muafiyeti vardı sanırım

Eğer işim sağlam olsun diyorsanız bir muhasebeciyle konuşabilirsiniz, vergi verebilmek için en az "Şahıs firması" olmanız gerekiyor...