Merhaba arkadaşlar,
rain.tpl kullanmaya yeni başlayacağım, ben sizden öneri almak istiyorum.
yapacağım scriptte şu tür bölümler olacak.
mesela yönetim bölümü
kategoriler
kategori ekle
kategori ekle kaydet
kategori düzenle
kategori düzenle güncelle
kategori sil

bu işlemler için hepsi ayrı 5 adet template mi yapmam gerekiyor?
ben bir adet header ve footer template yapıyorum ve include ediyorum.
bu arada yukarıda belirtiğim şekilde her bölüm için sayfa(template) yapmayı planlıyorum.
sizce mantıklı mı? ve siz ne önerirsiniz?