Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok yorumları okudum da bi yerde oyun falan oynayınca şarjı deli gibi emiyor, çok ısınıyor gibi şeyler okudum. halbu ki şarjının 4 kat kuvvetli olduğunu biliyoruz diğerlerine göre.

Bu mesaj teflon tava ile gönderildi.
hocam pc içinde öyle değil mi ? oyunda ısınmıyormu sarjı hemen bitmiyormu laptopların :d