Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- Diyelim ki, Backorder yaptığınız bir domain var. Sizden başka hiç kimse de, teklif vermiyor.
Soru 1: O domain, sırf backorder yaptınız diye kesinlikle sizin olur mu?
- Backorder yaparken, backorder firmasının, domaini düşer düşmez almasını sağlamış oluyoruz diye biliyorum. (Yanlışsa düzeltelim.)
Soru 2: O halde Backorder yapmayan birinin bile, hızlı davranıp, domain düşer düşmez, backorder yapılmış bir domaini alma imkanı var mıdır?