- Diyelim ki, Backorder yaptığınız bir domain var. Sizden başka hiç kimse de, teklif vermiyor.

Soru 1: O domain, sırf backorder yaptınız diye kesinlikle sizin olur mu?


- Backorder yaparken, backorder firmasının, domaini düşer düşmez almasını sağlamış oluyoruz diye biliyorum. (Yanlışsa düzeltelim.)

Soru 2: O halde Backorder yapmayan birinin bile, hızlı davranıp, domain düşer düşmez, backorder yapılmış bir domaini alma imkanı var mıdır?