Yerleşim önemli bir aktivite fakat her site icin gecerli degil.
Mesela flash oyun sitelerinde yerlesim önemli, cunku genel kitle 4-12 yas arası cocuklar oldugu icin, reklama tıklamayı bilmezler. yani onun reklam oldugunu bilmeden, reklamda oyun ile alakalı olunca o sekilde kazanır oyun siteleri.

Ama sen bunu getirir webmaster forumunda denersen, tıklama oranın az olur tabiki. Cunku bilincli kullanıcıya hitap ediyorsun, sen reklamı istedigin kadar iyi yerlesim yap, sayfanın icine göm yinede tıklama alamazsın. Ancak gözüne carpan reklamlar olursa tıklarlar O yüzden de bu tarz sitelerde de reklam gömmeye gerek yok, sade bir reklam yerleşimi yeterli olur ve daha cok kazanırsın emin ol.

bu benim kisisel dusuncem, yani en azından ben boyle dusunuyorum