Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google eskiden çok daha iyi verirdi tık başı ücretlere. artık ingilizce sitelerde bile iyi değil işler. google ın pastasından pay alan firmalar yükseldikçe olan reklam yayınlayan site sahiplerine oluyor.

Hocam tık başı az verip vermemesinin google ile alakası yokki google aslında bir arabulucudur. Kendi komisyonunu alır o kadar. Tık başı kazançları reklamveren belirler. Google suçlamak biraz garip olur.