tmbler düştü, hiç bi değişiklik yapmadığımız halde kendi sistemlerinden dolayı sorunlar çıktı ve faturası bize çıkmış durumda.
günlük 2$ kazanırken şimdi 1$ kazanmaya başladık. yarı yarıya bi düşüş oldu ve tek sorumluları kendileri.
şaunda 0,02 bu nedir yaaa gecen haftada cok yuksektı ama 0,08-0,09 ları görudm