Ben sildim. Aşağı yukarı 100 tane kadar domain sildim. Sildiklerim daha çok sitemi indexlemiş olan abuk subuk sayfalardı. Mesela kendince seo puanı veren, hosting bilgilerini yazan veya yalandan birtakım değerlendirmeler yapan sitelerdi. Bunlar daha çok botlar tarafından indexlenip domain.com/sitenizinadi şeklinde açan adı sanı duyulmamış yerlerdi. Sildim gitti.

Birde şu sıralar büyük düşüş yaşıyoruz. Bu bilinen şeylerin tamamen değiştiğinin bir göstergesidir. Hazır dibe vurmuşken (ki kaybedecek pek birşey kalmadı) denemeler yapma zamanıdır.

Eğer bildiklerimizin çoğu yanlış olmasaydı bu gün bunları konuşuyor olmazdık. Farklı şeyler yapmak lazım...

Kolay gelsin herkese...