tr'de geçerli değil herhalde?
tr tabi geçerli olmaz r10 forumunda 2, 3 tl domain kayıt edilir deyip binlerce domain kayıt edenler sağolsun r10.net yönetimi sağolsun böyle adamların haksız yere kazanç yapıp kuponları kullanmasına yardımcı oldular o adamlar yüzünden de türkiye ye artık kolay kolay kupon kullandırmazlar. konuları report etsekde bir tane moderetör banane demedi şimdide türklere kupon kullandırmıyorlar r10.net yönetimi 2, 3 tl domain kayıt edilir diyenlere dur demeli başkaları yüzünden bizler kampanyadan faydalanamıyoruz.