Arkadaşlar tıklama ücreti neden çok düşük veriyor resmen rezillik. İngilizce site olsa 300-400 dolar vericek yüzlerce tıklama alıyoruz bu kadar az veriyor. Daha önce 0.10 veriyordu şuanda 0.02 oranlarına düştü.. Bunun bir çözümü yokmu yerleşimle ilgili falan diyorlar ne kadar ilgisi var bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.