Kalitesiz backlinkten kastınız link aldığınız yerlerin zamanla çöpe dönmesi mi? Yoksa kendinizin oluşturduğu paravan vs tarzı yerler mi?
Ortada tam anlamıyla bir ceza yok sanırım. Yüzde 40lık bir düşüş benim de başıma geldi. Bunun bendeki nedeni linklerimin yarısının kaldırılması, silinmesiydi.
Bu aracı kullanarak kalan hiti de sıfırlamamanız için söylüyorum.
Not: Kalitesiz link bence her link pastasında olması gereken bir dilim. Sonuçta amaç doğallığı maksimuma çıkarmak. Şahsen ben bilerek kalitesiz linkler de alıyorum.