Geçen gün index sorununu yazmıştım.Bugün itibariyle yeni bir süprizle karşılaştım.Üç sitem.Sıralamalardan bile gitti.Hatta adıyla arattığımda bile ilk sayfada yok.R10da aynı sorundaydı.Ona bakayım dedim o da nasibini almış.Google de r10 diye arattığınızda webmasterin ilk danıştığı site ilk sayfada yok.Bunun sebebini bilen anlatsın lütfen..
Sayın Arkadaşım,
r10.net 5-6 gündür yurt dışı ip'lere kapalıydı, muhtemelen google botlarda erişim yapamadı o yüzden r10'un indexler gitti...