Bi feedback, mail bildirimi yok mu ya bunların? Harbiden sinir bozucu seviyeye geldi artık. Düzelticez diye iyice bozdular. Bi site açtım blogspot, ilk günden 1-2 k oldu kendi kelimesinde. Site şimdi kendi kelimesinde yok başka kelimelerden hit geliyor. 3 aydır ilgilenilmeyen paravan bloglar çok önemli kelimelerde üst sıralarda çıkıyor.
Feedback yok mu bu konu hakkında?