timstamp olayını karıştırmışım. mktime olayını kullanabilirsin.
Benim bi scriptimde kullandığım iki tarih arası veri çekme işlemi alttaki gibi
$zamanpulu = mktime(0, 0, 0,$basay,$basg,$basyil);
$zamanpulu2 = mktime(0, 0, 0,$bitay,$bitg,$bityil);
$sqlgid =mysql_query("SELECT * FROM yapgider WHERE tarih >='$zamanpulu' AND tarih <='$zamanpulu2' ");tarih alanı varchar(11) olarak kayıtlı. Alttaki işlemde tarihi kaydederkenki kullandığım kodlar aşağıdaki gibi. ben tarih alanındaki herhangi iki zaman arasındaki kodları yukarıdaki gibi çekebiliyorum.
//Bugünün tarihini aldık
$tarih = date("d-m-Y");
//Tarihi gün ay ve yıl olarak ayırdık
$tarih = explode('-',$tarih);
//Gün ay ve Yılı Değişkenlere Atadık
$gun = $tarih[0];
$ay = $tarih[1];
$yil = $tarih[2];
//Değişkenleri Zaman Puluna çevirdik
$zamanpulu = mktime (0, 0, 0,$ay,$gun,$yil);
//İş Kaydetme Sorgusu
$is_giris = mysql_query("INSERT INTO yapgider VALUES ('','$gider_id','$aciklama','$tutar ','$zamanpulu')");Daha iyi bilenler yanlış varsa düzeltebilirler.