Merhaba arkadaşlar.

Bir site açacağım ve tümüyle otomatiğe bağlanmış olacak yani herşey botlarla halledilecek. Çekeceğim sitenin konularından herhangi bir değişiklik yapmayacak bot. Bu site tutar mı? Benim düşünceme göre tutmaz fakat tutturmuş arkadaşlar var mı diye merak ediyorum ona göre deneme yapacağım.

Yorum bekliyorum.
Teşekkürler