buraqgo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle merhabalar.
İsteklerinizin yanında varolan css hatalarını ve xhtml hatalarını düzeltirim.W3c'den geçmiş valid bir temanız olur.Parayı iş bitince talep ederim.Tema w3c doğrulamasından geçmezse ve isteklerinizden herhangi biri gerçekleşmezse parayı ödememe hakkına sahipsiniz.İşe çarşamba başlarım(Üniversite bütünleme sınavları dolayısıyla)1 hafta içindede teslim ederim.Diğer ayrıntıları konuşmak isterseniz pm atabilirsiniz.İyi çalışmalar

aklınızdan geçirdiğiniz fiyat ile ilgili pm atabilirmisiniz