Yaz mevsimindeyiz. Minimum 1,5 lt çok az. Yaşamak için iyi de kilo vermek isteyen insan için az. Kız arkadaşın teoride öyle desin biz pratikte çok içtip faydasını görüyoruz ona selam söyle. Burada 45-60 kiloluk zayıf birinden söz etmiyoruz. Zayıflar az içsin. Ama kilolular ne kadar çok terliyor haberin var mı? Hala uzatıyorsun. Bu arada kiloluların metabolizması daha hızlı çalıştığından suya daha çok ihtiyaç duyarlar.

Nokta.