Hiç de abartılı değil. Maksimum 6 lt. kadar su içmesi hem daha kolay kilo vermesini sağlar hem de yakılan yağların idrar ve terle atılmasını müthiş kolaylaştırır. Hem de yaz aylarındayız. Kış olsa neyse. Yazın bunu fırsat bilmeli insan.
1,5 lt çok az. Su zehirlenmesi yaşa demiyoruz ancak en az 3 litre içecek ki kilo vermesi hızlansın. Söz konusu kilo vermekse ve şahıs da erkekse 3 litre su devede kulak. İçecek ki kilo versin.
Kesinlikle boş bir öneri değil bu. Su içmek zayıflamayı hız-***-dı-rı-yor