hocam sorun şu sizin veritabanına kaydettiğiniz tarih formatı olan "gun/ay/yil" ın veritabanı yapısının gözünde varchar dır. ilk önce tarih formatınızı "bence, benim tavsiyeme göre" timestamp a çevirmeniz. yani tarih sütünunuzun formatını timestamp a çevirip, daha sonra @acayip arkadaşımızın verdiği örnekteki gibi kodunuzu değiştirmeniz gerekir.

bu haliyle yaparsanız yanlış sonuç dönecektir.

mesela burada da böyle bir şey konuşulmuştu : https://www.r10.net/php/927673-tarih-...tutulmali.html
en son arkadaşımız timestamp kullanmaya karar vermişti, farkını anlayınca.