Bu sosyal ağ olayını çok yanlış anlamış bizim milletimiz. Eğer kullanıcılar kendi istekleri ile paylaşırlarsa sitemize yararı olur. Fakat biz tek linki 5 tane sosyal ağa yollarsak bunun ne yararı olacak ki?

Yapacaksanız şöyle yapın;
1- Bloga yazı gir
2- Yazdığın yazının linkini goo.gl ile kısalt
3- Bu linki google+ profilinde özgün minimum 3 cümlelik bi açıklama ile paylaş.
4- blog yazısı linkini tekrar goo.gl ile kısalt (farklı bi link verecek size)
5- yeni linki twitter'da 1 cümlelik konu ile alakalı özgün açıklama gir linki sonuna yapıştır.
6- Paravan blogun varsa o konunuzla alakalı acemice bi yazı yaz + 1 resim + 1 youtube videosu ekle. Ve yazının dibine kaynak: direk sitenin o konu linkini yitekle.

Yayınla ve ana siteyi sadece pingle. Tadaaaa etkili ve doğal SEO!


edit: bu yöntemi kullandığım bir sitem, bugün 6. günü ve hiti 1200-1500 arasında gidip geliyor. Günlük olabildiğince içerik girmeye çalışıyorum. Açıklamalarınızı özgün yazın yeterli. Minimum 3 cümle...