Bu tip konulara yıllardır anlam veremedim firma açacaksın R10dan mı firma ismini bulacaksın.
Siz maddi olarak tedarikçi olun ismi öneren arkadaş şirketi sizin yerinize yönetecektir.
r10 da tahmin edemeyeceğimiz kadar marka domainine sahip arkadaşlarımız vardır, arayışımızda bu yüzdendir.
düşünceleriniz için teşekkürler.