İlk tavsiyem bir gelir gider defteri tutman, aç bir exel, Öneğin gir Haziran Ayı, gelen ödemeleri +, yaptıklarını - olarak, vede ödeme gelir ve giderlerini türklerine göre Renkli yaz. Örneğin, Reklam gelirin pembe ise link satışı gelirin turuncu olsun, hosting masrafın mavi ise, dışarıda yaptığın yeme içme, eğlence zorunlu olmayan masrafın kırmızı renk olsun. Bu şekilde aylık gelir giderini görüp nereden ne şekilde kısabileceğini görürsün.

Diğer tavsiyem ise 15-30 yaş arası, hayatınızın en güzel, en dolu dolu yaşanması gereken yıllarıdır. 40 yaşınızada gelseniz 17-18 yaşında yaşadığınız güzel bir olay, mutlu bir gün, hayatınızın geri kalanında hep hatırlarsınız. 60+ dan sonra Dolar Milyoneri olsanız neye yarar? Paranız az da olsa, sosyal olarak, eğlenerek harcayın. Çoğunuz daha çok gençsiniz, eğleneceğiniz, hayatınızı yaşayacağınız çağdasınız. Para miktirme, ev/araba alma düşüncesine 25+ sonra bakarsınız.

Para biriktirmenin diğer yoluda, Ünal beyin dediği gibi, harcamalardan kısmak yerine, daha çok harcayabilmek için daha fazla kazanmaya çalışmak Ulu Önder M.Kemal Atatürk'ün 29 Ekim 1933 de 10. Yıl Nutkun'da söylediği, "Türk milleti çalışkandır, Türk milleti zekidir" sözü üzerinden çok zaman geçti. Maalesef gün geçtikçe tembelleşen bir millet olduk. Zekiliğimiz, kolay yoldan çıkar sağlamaya yarar oldu, çalışkanlığımızdan ise eser kalmadı...

Diğer bir tavsiyem de, kendinize belli hedefler koyun ve bu hedeflere ulaşmak için emek harcayın, okuyun, çalışın, didinin...

Biraz narsistim, kendimden örnek vereceğim;
20 Yaşında, Üniversitede iyi bir bölümde okuyor olmak : Kısmen başarılı
25 Yaşında, Kendi kazandığım paramla kendi arabamı almak : Başarılı
30 Yaşında, Kendi kazandığım paramla kendi evimi almak: Başarılı
35 Yaşında, Kendi başıma kendi işimi/şirketimi kurmak: Başarılı
...
...
50 Yaşında, Kendi kazandığım paramla kendi özel uçağımı almak: