JackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar merhaba,

Öncelikle biz düşman değiliz, tartışmayı seviyeyi düşürmeden, etik çizgilerde, birbirimizi kırmadan ve küçük görmeden sürdürelim lütfen.

Duruma birde yaşlarımızı karşılaştırarak farklı bir pencereden bakabilirsiniz tabi ki.
Kaldı ki; biz sadece oyun sunucusu hizmeti sağlamamak'dayız, başta yerli ve yabancı lokasyon kiralık sunucu hizmeti olmak üzere, internet üzerinde aklınıza gelebilecek tüm alanlarda faal hizmet sağlamaktayız.

Madem beni bilgisine güveneceğiniz, kaile alacağınız biri olarak görmüyorsunuz bence dilerseniz şöyle yapalım; r10'da pek çok veri merkezi sahibi ve büyük çaplı sunucu barındırma işlemi yapan firma mevcut, dilerseniz ilgili bölüme ben bir konu açıp anket başlatabilirim sizleri tatmin etmek adına.

Anket sorusu; "verimli sanallaştırma için hangisini kullanıyorsunuz?" olacaktır, 2 adette yanıt ekleyeyim; 1-vmware esx , 2-windows server 2008 üzerinden hyper-v.

Tekrar belirtiyorum, bir şeyler paylaşırken kırıcı olmamaya özen gösterin, hepimiz insanız ancak birbirimizi küçük görerek bir yere varamayız.
Zira; parayla, imanın kimde olunduğu bilinmez.
Anket ile ilgili bilginizi bekliyorum.
Sizin kadar bilgisiz, ancak bilgisizliğini uzun aktarımlar ile bastırmaya çalışan 2 başka insan görmedim ben.
Yukarıdaki kelimeler sana ait değilmi.

Yazdıklarını görünce serdar ortaç ın bir şarkısı aklıma geldi binlerce dansöz var diye. Ne yapıyorsan yap seni engelliyorum kaale bile almıyorum artık.