<!-- Konu Dışı -->
Kazım bey'e ben de iş yaptım. İş teslim edilmedi henüz ama bitik durumda bu nedenle %50 ödeme aldım. İşini yapabilen birisini asla mağdur etmeyecek birisi olduğunu düşünüyorum. Ticaretinizde hakkındaki kötü yorum teklifinize engel olmasın diye yazdım.
<!-- Konu Dışı Bitiş -->