Problemleri olan arkadaşlar r10 destek masası değil çözüm yeri gayet açık ve belli. Ticket açarsanız yardımcı olunur.
Onur arkadaşıma katılıyorum. Yanlış anlaşılmak istemem fakat her çıkan problemde R10 a konu açarsanız bu işin sonu gelmez gibi geliyor bana. Burası firma ile anlaşamadığınız firmanın sizinle aranızdaki bağların koptuğu zaman başvuracağını bir alan olması gerekir. nacizene fikrim böyle..