adursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ODTÜ bir numara ODTÜ dışında okuyanlar bilgisayar mühendisi olamaz demiyorum ki. Ortalama bir üniversitede bölümünü seven, öğrenmek isteyen herkes istediğini başarabilir.

Ben "elektrik elektronik, makine oku bilgisayar zaten elinin altında" şeklinde yazanların bol keseden salladığını düşünüyorum. Elektrik elektronik mühendisliği tıp kadar ağırken, ODTÜ makineden mezun olamadığı için intihar edenler varken bu kişiler nasıl bir yandan da bilgisayarda kendilerini geliştirecekler?
ODTÜ bir numara. Selçuk üniversitesinde okuyan biri olarak, ülkemizde 3-5 üniversite dışında elit yerlere gelmek isteyenler kesinlikle bir kez daha düşünmeli. Üniversitenin önemi çok büyük.