Konu
Bu konu altında like'laşalım :D
29-06-2013, 09:41:19
#24
NutShot1
kralmustafa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet beyler bayanlar birbirimizin post larına like atalım
bu sıcakta aklıma daha başka bişey gelmedi :d
LordHaseky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
like gönderdim, sal gelsin likeyı gardaşım
kralmustafa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radminin klavyesinin tuşuyuz, hüloooğğğğğ
Lock53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıcaktan kafası güzel olan tek insansınız hocam
Neyse bizde layklaşak bari
kralmustafa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abi her zaman demişimdir @LordHaseky gardaşımla @Lock53 gardaşım gibi 2 kişi daha olsun biz bu konu dışında devrim yaparız
hll spr dvm .d.ddd.d
rDunyasi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu konu bence maxigeyiklik
demedi deme ibrahim
selcuksepetci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
BAROFF adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bi likelayıp gidin uleynn
AllyCan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oha for
xPeyNes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@selcuk yarıldım la
kralmustafa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abi bize böyle mizah yönü kuvvetli adamlar lazım işte
Bu arada beni seri -rep liyolar
English adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Like alıyon -repe razı olacan artık
LordHaseky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sal gelsin like, sal sal sal sal
Mfile adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
likile rokito
AllyCan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu yazımı beğenirseniz 3 yaşındaki bi cocuğa r10 her beğeni başı 1 lira her yorum başı 2 lira ödeyecek beğenin beyler hadi hadii
JustRulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.youtube.com/watch?v=YTWEW7pStmI
Rabbim sonsuz sevgi versin
Kalbim tapar gibi sevsin
Dilerim benden fazla sev
Sev ki sende gülmeyesin
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nostaljik bir konu beni geçmişe götürdü.
Srdr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sıra bende
uA_emrezyt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
BAROFF adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Görüpte likelamayan kaynanası ile bir ömür beraber yaşasın
Hodri meydan.
occili adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çipetpet çipetpetpetpetpet çipetpet çipetpetpetpetpet 6lı 7li çipetpetpetpetpet bastıra bastıra şimdi böyle yapıyo kuş çipetpet diyolar.
ÇİPETET çipetpet bunlar çipetpet ama lezzetli çipetpet değil çipetpetpetpet çipetpetpet
cibili cibili cibili şiğak şiğak şiğak şiğak şiğak cibili cibili şiğak şiğak şiğak şiğak şiğak
hadi yavrum bidaha vur şiğak şiğak şiğak şiğak şiğak
bundan lezzetli kuşlar şimdi criling prr ciğak ciğak ciğak bijinik bijinik anieğaaa zrr
Lens adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Like isterük
LordHaseky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Like veren like bulsun
Benide layklayın