JackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son durum sizin lehinize olmuş, sunucuya format attırın ve işletim sistemini vmware esx kurdurun.
Saruhan doğru bir noktaya parmak basmış, profesyonel hiç bir işletme sanal sunucu işlemi için hyper-v kullanmaz.
Sebebi ise bugün başınıza gelen durumdur, şuan'da aktif vds hizmetiniz yok ancak ya olsa idi? ve sunucuya erişim sağlayamadığınız için format zorunlu olsa idi?
Bütün işlemlerinizi sıfırlamanız gerekecekti ve büyük zaman kaybına yol açacaktı.
Esx büyük kolaylıktır; sunucu kopyalama-kopya kurma-sunucu taşıma-dilediğiniz isoyu okutup, dilediğiniz işletim sistemini kurma-sunucu harddisk ve port bağlantısına doğrudan erişim imkanı-port ve hat limitleme gibi bir çok ücretsiz ve kolay hizmet sunar.
Bugün Turkcell akıllı bulut ve Türk telekom bulut hizmeti bile esx işletim sistemi üzerinden hizmet sağlanmakta.
Verimli sanallaştırmanın temel kaynağı 15 yıldır vmware alt yapısıdır.

firewall izin vermeyince esxi nasıl bağlanacaksın ?
Birşey yazmak için yazmayın ne olur biraz mantıklı olun.
Buradaki kankalaşma olayı fikrinizin mantığınız önüne geçmesin.

Dahada birşey yazmam bu konuya format atmasını bilen IT oluyor laf anlatıyoruz ondan sonra.