Hocam sen iyimisin ? Ben zaten birşey iddaa etmedim. Herkes ifadesinde özgürdür dedim ve sizin anlayamadığınız ilk mesajımdada aynı terimleri yazdım. 2 cümlede değiştiniz diyorsunuz. Valla sorun var bi yerde ama ne şu an düşünecek halim bile yok
"Bana göre onların din hakkında iyi veya kötü konuşma hakları bile yoktur." bu cümleyi sen yazmadın mı dostum?