BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gün geçtikçe güzel islam dünyasına kara leke sürmek isteyen o kadar ateist var ki..
Ateist olmak başkadır, din düşmanı olmak başkadır. Her ateiste din düşmanı dersen biri de çıkar der ki her dindar dincidir, yobazdır. Böyle bir genelleme yapılamaz.

olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle başlanırsa bin tane şey denir..
fakirlik, ölümler, savaş vs..
bu iyilik ve kötülük dengesindeki bir sınavdır.. herşey güzel olacaksa hayatın anlamı ne?
Cami avlusuna bırakılan o minicik bebeklerin, tecavüze uğrayan günahsız kızların suçu ne peki. Bu hayatta ne yanlışları olmuş da neyin cezasını çekiyor? Özellikle daha din kurallarına göre günahları bile sayılmayan o küçücük, korumasız, savunmasız bir şeyden haberdar olmayan bebekler cami avlusuna bırakılıyor bulunamazsa donarak ölüyor. Böyle sınav mı olur?