öyle geniş bir bilgim yok ama namaz kılmayan cezalandırılır diye bir şey duymadım..
anne babanın belli bir yaptırım hakları var.. onun dışında kişilerin yok diye biliyorum..
bir de şeriat denilen şey İran'da yaşanan kurallar değil.. dini kurallar diye ortalıkta saçmalıklar dönüyor.. isteyen istediği gibi trollük yapıp etrafa yayıyor.. bizim millet de saf hemen yiyiyor..
İran demedim hocam zaten ama şeriatte namaz kılmayan cezalandırılır. 80 sopaydı sanırım ve bildiğim kadarıyla kılmayı reddedip de kılmazsa ölüme kadar yolu var.