Ben ateist değilim fakat böyle şeyler okudukça düşünmüyor değilim. Siz hayatımız sınav deyince aklıma geldi. Şimdi namaz her müslümana farz. Bildiğim kadarıyla şeriatın geçerli olduğu bir sistemde namaz kılmayan cezalandırılır. Bu bir sınavsa namaz neden zorunlu. İsteyen kılar karşılığını alır isteyen kılmaz karşılığını alır. Ama zorunlu olunca herkes kılarsa sınavlık bir anlam kalmaz. Bu şuna benziyor sınava giren her öğrenciyi zorlayarak doğru şıkları işaretlettirmek. Herkes aynı şıkkı işaretlerse sınavın bir anlamı kalmaz. Sizce de böyle değil mi?
öyle geniş bir bilgim yok ama namaz kılmayan cezalandırılır diye bir şey duymadım..
anne babanın belli bir yaptırım hakları var.. onun dışında kişilerin yok diye biliyorum..
bir de şeriat denilen şey İran'da yaşanan kurallar değil.. dini kurallar diye ortalıkta saçmalıklar dönüyor.. isteyen istediği gibi trollük yapıp etrafa yayıyor.. bizim millet de saf hemen yiyiyor..