Arkadaşlar bir konuda yardıma ihtiyacım var.

Hesap makinası mantıgı ile bir sayfadan oluşan bir yazılım.
Kodlaması PHP olacak..

Tek sayfa sayfada Rakam ve oran gir diye bir bölüm olacak ve vade olacak
örneğin.

15.000 TL evrak % 2 ile kırılacak
hesapla butonu olacak

Butona bastıgımızda,

15.000 x 2 (oran) % ÷ 30 (1 aydaki gün sayısı)
Çıkan sonux x çekin vadesindeki gün sayısı.

Örnek:

15.000x2%÷30=10

işlem sonucu 10 çıktı
çekin vadeside 120 günlük
10x120=1200 tl

bu evrak için alınan komisyon örnek...