Konu
Açık arttırmalı QUAD 6600 :)
27-06-2013, 23:22:32
#13
RekLi
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Satılmıştır , İlginize teşekkür ederiz . Dilerseniz 2 X 2 GB DDR2 RAM Mevcut elimde İsteyene parça olarak verebilirim uygun fiyatlardan .
Saygılarımla