Fen fakültesi kimya'ya göre çok daha kolaydır. Proses mühendislik yaparsınız. Ama çıkınca bir kimyagerle aynı işi yapıp genellikle daha az iş yaparsınız.
Hacettepe kimya okuyorum.
İş şartları vs. iyi yabi çünkü facebookda bi grupta herkes kötüledi ..