Arkadaşım,
Kimse burda babasının hayrına birşey paylaşmıyor.
Herkesin kendine göre düşündüğü bir şey var.
Ben elimde değerli gördüğüm şeyi sitem aracılığıyla paylaşıyorum buraya neden yazıyım o kadar emek ettiğim makaleyi?
Teşekkürler de burada paylaşmak yerine sitenize gönderme amacınız nedir?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:17:23 -->-> Daha önceki mesaj 19:16:29 --
Hocam link verdiğim sitemdede göreceksin ben en altta isim soyisim yazıp linki verdim. Sen aynı işlemi sitenin herhangi bir yerinde yapabilirsin.
hocam paylaşım için teşekkürler. yalnız ben hala o profil linkimizle oluşturduğumuz author'lu linki nereye koyacaz anlayamadım ?
sitemizde rasgele bi yazıya mı ekleyecez ? kullandığım sistem wp
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:19:48 -->-> Daha önceki mesaj 19:17:23 --
Makaledede bahsettiğim gibi;
Google+ şuan durumu iyi değil fakat yükseliş ivmesi sahip olduğu arama motorundan dolayı çok yüksek.
Facebook borsaya açılmasından sonra izlediği aşırı reklam politikasından dolayı kan kaybetmeye devam ediyor. Burdan açılacak bir boşluk anında google+ a yarayabilir.
Tavsiyem google+'ı şu zamanlarda kullanmaya başlamanız ve sayfalarınızı oluşturmanız. Zira ilerde çok şey kazanabilirsiniz.
google sosyal medya işinde başlamadan bitmeyi başardı bence. google artıyı çıkarmadan 3 hafta kadar önce anlık arama alternatifini arama seçeneklerinden çıkararak sözde sosyal medya rakiplerini bitirmeye çalıştı. bu ilk eksisi.
İkincisi, sosyal medya olarak google artının daha 40 fırın ekmek yemesi lazım çünkü;
bizim sosyal medyadan hit almamız için bu medyayı kullananların profillerinin 18 yaş altına inmesi gerekiyor. Ya da 40 yaş üstüne çıkması gerekiyor. Bize bizim gibilerden ekmek gelmez, google artı da ki kullanıcılar interneti sektör olarak değerlendirenler, merak edenler. ne oluyor burda diye bir bakıp gidenler.
Arama sonuçlarına bi katkısı var mı derseniz, evet var. Zamanlı arama kalkmadan önce ne kadar etkisi varsa şimdi de o kadar var. Sadece bu.
Makale güzel olmuş. Bende görüşlerimi yazmak istedim, malesef google artıyı gözümüzde büyütüyoruz ama google artı bi alex değil.