vallah bende geçen hafta başladım https://www.r10.net/1067022164-post372.html bu programı kullanıyorum ama yarım yamalak yapıyorum . Dün tekrar başladım , az sonra 2. gün programını yapıcam . Kollar için pek bir şey istemiyorum göğüs ve karın kası istiyorum . günlük 200 den fazla mekik çekmeye çalışıyorum ama yeterli değil galiba artırmam lazım