Konu
Vücut geliştirme yapan arkadaslar ?
27-06-2013, 15:55:35
#5
Maharaja
yapıyorum. Hala gelişim yok
Ya da ben farkında değilim. Sabır işi bu iş. Yağ varsa yağ yakıcı kullanabilirsiniz. Kardiyo iyidir. Yaz tam yağları yakma zamanı.