Konu
Kimya Mühendisliği ?
27-06-2013, 00:55:46
#7
hayaletimsi
Fen fakültesi kimya'ya göre çok daha kolaydır. Proses mühendislik yaparsınız. Ama çıkınca bir kimyagerle aynı işi yapıp genellikle daha az iş yaparsınız.
Hacettepe kimya okuyorum.