punto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 Yıllık Konuyu mu Hortlattın
Şimdi o açıdan bakınca öyle görünüyo ama aslında iyi bişey yaptığımı düşünüyorum.

Çünkü konuyu referans alıp işlemleri gerçekleştirdim ve çözüme ulaşamadım daha sonra kendim birkaç birşey deneyip doğru çözümü buldum. Benden sonra yüzlerce kişi google ile bu konuya ulaştığında en az 15-20 dk karda olurlar diye düşündüm. Fazla bilgiden zarar gelmez