konu dışı; iyi bir şeyler yapmaya çalışıyor olabilirsiniz ancak sitedeki o yazıda kullanılan üslup ile devam edecekseniz bu işi bırakmanız daha hayırlıdır. bizim dinimiz hoş görü dinidir kullandıgınız her cümle her kelime büyük önem arz eder değindiğiniz konu doğrudur ancak anlatım tarzı bir müslümana yakışır şekilde değildir ya uslübunuzu değiştirin ya siteye yazmaktan vazgeçin derim