masaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klima veya vantilatör alabilirsin.
Veya şunu da yapabilir konuyu açan arkadaş;
https://www.r10.net/index.php bu adrese girdikten yaklaşık 10 saniye sonra sağ üstte bulunan şu resime tıklayabilirsin.