Her açtığın konuya ping ve imlememi yapıyorsun ben mi yanlış görüyorum mesajlarda ?
nasıl bu kanıya vardınız hocam
imleme değilde ping işlemi yapıyorum arada ama genelde google gibi getir dediğimde url dizine ekleniyor eklenmeyen urllerde ping kullanıyorum evet