GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her açtığın konuya ping ve imlememi yapıyorsun ben mi yanlış görüyorum mesajlarda ?
nasıl bu kanıya vardınız hocam

imleme değilde ping işlemi yapıyorum arada ama genelde google gibi getir dediğimde url dizine ekleniyor eklenmeyen urllerde ping kullanıyorum evet