ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen dosya yükleme olursa güzel olur yarın yeni açtığım bir konuda denicem teşekkürler
Her açtığın konuya ping ve imlememi yapıyorsun ben mi yanlış görüyorum mesajlarda ?