facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konuda madur çok anlasılan yanı keyloger vbmi yedık bulması imkansız gibi veya r10nun kurdugu eklenti vb ile oldu
Suç hep R10'da zaten. Biraz mantıklı konuşun r10 üzerindeki eklentiden meydana gelse şifresi çalınmayan kimse kalmaz forumda.

Destek hattını arayıp yapılması gereken işlemleri yaptırabilirsiniz.Ayrıca mağdur olan arkadaşlar var ise mağduriyetlerinden siz sorumlusunuz.