Prosedür şöyle işler.
Üyeliğiniz kapatılır, daha sonra destek hattını arayıp üyelik bilgilerinizi teyyit edip yeni şifre alırsınız sonrasında üyeliğiniz aktif edilir.
bu konuda madur çok anlasılan yanı keyloger vbmi yedık bulması imkansız gibi veya r10nun kurdugu eklenti vb ile oldu