Kimyager olarak yanıtlayayım: Fen Edebiyat'tan 10 kat daha kolay. Tepkimeleri, deneyi vb. biz yazarız mühendisler prosesi tasarlar. Dersler matematiğin yoksa ağır gelecektir özellikle Fizikokimya'yı gördükten sonra lanet olsun bu bölüme geldiğim güne diyerek fizikçilere kesin olarak saydıracaksın. Diğer dersler nispeten daha kolay. Labaratuarlarda bizim kadar kalmayacaksın ama genede eğlenceli olur labaratuarlar.

İş olanağına gelirsek bizden daha az maaş aldıktan sonra kimya mühendisini kimyager zanneden iş verenler tarafından istihdam edilirsin. Hayatın beki daha önce görmediğin analizleri yaparak geçer. Onun dışında çevre mühendisi, iş güvenliği uzmanı, sorumlu müdürlük şu an popüler. Bunlar işine yarar. İmza yetkin olduğundan tercih edilirsin ama dediğim gibi bizden daha az maaş alarak bizim işimizi yaptırırlar sana. Mümkünse yurtdışında iş aramaya başla, hatta erasmus yap. Orada daha iyi şartlarda çalışırsın ve kendini geliştirirsin. Kısaca iş bulma olanağın kimyagerden daha fazla.

Eğer kimyaya meraklı isen gıda mühendisliği okuyabilirsin. İş olanağı daha iyidir.