Konu
Kimya Mühendisliği ?
25-06-2013, 01:24:36
#3
MaiHes
Eski kız arkadaşım Kimya Mühendisliği okuyordu, bölüm olarak zor bir bölüm.
İş imkanı da bulabilirsin, özellikle İzmir'de Petkim gibi bir yere girerek.