Konu
Kimya Mühendisliği ?
24-06-2013, 19:00:14
#1
NarkozFB!
Arkadaşlar İktisat hakkında konu açmıştım .. Zaten EA'dan da hiç hazırlanmamıştım ve sınavına da girmedim Pazar günü .. Sayısal'dan Kimya Mühendisliği bölümünü tercih etmeyi düşünüyorum sizce nasıl bölümdüR ?