Benimde bi haftadır mail proplemimi çözmediler. Defalarca tickketta mail alma verme sorunu yaşiyorum. Mail gidiyor ama mail gelmiyor dememe rağmen en son dalga geçer gibi tekrardan konuyu özetlermisiniz diyorlar.

Defalarca yazdım ama burayada yazayım belki ordan görmezler.

Ben mail yollayabiliyorum ama mail alamiyorum. Sistemdeki tüm domainlerde aynı sorun yaşaniyor. İnşallah bütün siteler spam değildir. Yani spamla alakalı değil çünkü kah düzeliyor kah bozuluyor.

Bi kaç kişiye incelettim spamlık değil tamamen sunucuyla alakalı sorun.

Birde sunucu tarafından reddediliyor. Şu anda sabırla bekliyorum ne gibi bi cevap verilecek.